2016/12/05

VIIMEAIKOJEN POSITIIVISET

Heips kaikki! Mulla on tänään ja huomenna vapaapäivä, ja sen takia tosi hyvä fiilis! Koska tällästa positiivisuuspostausta ei oo pitkään aikaan näkyny, niin aattelin kertoo teille vähän, mikä mun elämässä on hyvin just nyt. Seuraavaks suuntaan tästä mummolle vaihtamaan jouluverhoja ja sitten keskustaan hankkimaan viimeset jutut poikaystävän joululahjaan. Mutta nyt asiaan!

Joulukuu on vihdoin alkanu ja mun joulufiilis on ruvennu pikkuhiljaa heräilemään.

Mulla on pitkästä aikaa jalat ja selkä kipeenä, koska kävin ratsastamassa!

 Netflix ja taustalla loistavat kynttilät rauhoittaa iltaisin mukavasti.


Oon opetellu enemmän kameran manuaalipuolesta ja oon siitä tosi innoissani

Koulussa on ollu paljon peruttuja tunteja, jonka takia ei oo tarvinnu reissata kouluun niin paljoa.

Mun uudet talvikengät saapui vihdoin, joten ei tarvitse varpaidenkaan enää palella!


Mitä teille kuuluu? ☺

2 kommenttia:

  1. Uudet talvikengät ja (tuoksu)kynttilät on tosi piristäviä ♡
    jasmintuomi.blogspot.fi

    VastaaPoista

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!