2016/12/31

THANK YOU 2016

Taas alkaa olemaan se aika vuodesta, kun se vuosi alkaa olla ohi. Uusi vuosi on ehkä mun suosikkiaikaa vuodesta sen symbolisen merkityksen takia. Sillon saa luvan kanssa pysähtyä miettimään menneitä ja sen jälkeen suunnata katseen kohti tulevaa vuotta. Tuntuu ku sais avata uuden sivun elämässä ja siirtyä taas askeleen eteenpäin, vaikka mikään ei ehkä konkreettisesti muuttuiskaan.


Tasan vuosi sitten tehdessäni yhteenvetoa vuodesta 2015, totesin että se vuosi oli rankka ja olihan se. Mun elämässä tapahtu paljon asioita, joita en vieläkään muistele hyvällä. Silloin toivoin, että vuodesta 2016 tulis parempi ja nyt voin onnellisena todeta vuoden 2016 lopussa, että tää vuosi oli oikeesti parempi. 2016 toi mukanaan paljon uusia, hienoja hetkiä; 2 riparia, kesäisiä iltachillailuja, paljon uusia kavereita ja niin edelleen. Ja tietenkin, oli mulla ne huonotkin hetkeni, mutta ainakin mä selvisin. Se mikä ei tapa niin vahvistaa?


2015 ei antanu mulle mitenkään hohdokkaita lähtökohtia vuoteen 2016. Olin vuonna 2015 aika pohjalla, varsinkin loppuvuodesta. Olin vähän hukassa, enkä tienny mitä tehdä ja keneen luottaa. Kyllä ne asiat varmasti vieläkin heijastuu mun elämässä. Voin rehellisesti myöntääkin, että kyllä mä välillä pysähdyn suremaan asioita, joita on tapahtunu. Kai se on ihan normaalia. Se on yleensä se hetki, kun myös huomaan miten paljon oon tullu vuodessa eteenpäin niistä asioista. Vuonna 2016 oon oppinu paljon itestäni. Ennen kaikkea oon opetellu luottamaan ja avaamaan itseäni. Aina se ei oo vieläkään helppoo, mutta mä jatkan harjoittelua. Vuoden 2016 lopussa voin vaan sanoa, että oon niin kiitollinen kaikista, jotka on jaksanu mua mun hyvinä ja huonoina hetkinä tän vuoden aikana. Se on ollu mulle aivan korvaamattoman arvokasta.


Loppujen lopuksi oon tosi innoissani tulevan vuoden suhteen. Luvassa on paljon uutta ja tuntematonta, mutta toivottavasti samalla myös kivan jännittäviä muutoksia. Oon tulevana vuonna saavuttamassa täysi-ikäisyyden, joten varmastikin jo pelkästään se tuo tullessaan uusia juttuja. Lisäks oon suunnitellu paljon muutakin, mutta niistä puhun varmasti sitten kun se on varmempaa ja ajankohtaisempaa. Mutta oon tosi toiveikkaana suuntaamassa kohti vuoden 2017 uusia haasteita ja seikkailuja.

Kiitos myös teille kaikille lukijoille, että jaoitte mun kanssa vuoden 2016 ♥

Hyvää Uutta Vuotta 2017! ♥

8 kommenttia:

  1. Sun blogis on aivan ihana! Hyvää uutta vuotta sulle! :)

    ainoaxberg.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos Aino! hyvää uutta vuotta sullekkin! :-)

      Poista
  2. Toivottavasti sulle tulee ihan mahtava vuosi ja saat kokea parhaita mahdollisia kokemuksia ♥ Hyvää uutta vuotta!

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samat sanat sullekkin Emmi! Hyvää uutta vuotta ♥

      Poista
  3. Olipa kiva vuosikertaus postaus! Ihanaa alkanutta vuotta sulle :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos! hyvää tulevaa vuotta sinnekkin! :-)

      Poista
  4. Tosi kiva ja mielenkiintoinen postaus! Ihanaa uuttavuotta sulle ♥! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! oikein hyvää uutta vuotta sunkin suunnalle! ❤

      Poista

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!