2016/12/24

JOULUAATTO

Heissan! Viime postauksessa valittelin, että kui en oo vielä löytäny mun joulufiilistä. Onneks voin nyt sanoo, et tänään se on ainakin ollu huipussaan. Mulla oli tosi perinteinen jouluaatto, eikä kyllä valittamista koska perinteinen on paras.


Oltiin siis ihan vaan kotona, nukuttiin pitkään ja aamu aloitettiin syömällä riisipuuroa. (Riisipuuro on ihan parasta joulussa!) Katsoin samalla myös Lumiukon, koska se vaan pakolla kuuluu jouluun! Tämän jälkeen chillailtiin, toinen pappa kävi kahvilla ja sitten lähdin mun vanhempien ja koirien kanssa pienelle lenkille. 


Syötiin jouluruuat, jonka jälkeen lähdettiin mun veljen kanssa mummon ja papan mukaan Lievestuoreelle viemään haudoille kynttilät. Hautausmaat on aattona niin ihanan näköisiä, kun kynttilät palaa melkein jokaisella haudalla. Lisäksi sankarihaudoille seisovat vartijasotilaat tuovat oman juhlallisuutensa jouluun. Lisäksi käytiin vielä pikaiseen mummon siskon luona kahvilla ennen kuin suunnattiin takaisin kotiin avaamaan lahjat. 


Muuten ilta onkin mennyt ihanan rennosti. Oon syöny taas vähän kinkkua, pelannu mun pienimmän veljen kanssa lautapelejä ja käynyt joulusaunassa. Nyt oon kuitenkin rauhottunut tähän tietokoneen äärelle muokkailemaan jouluaaton kuvat ja kirjoittelemaan tätä postausta.


Tämän postauksen myötä haluan toivottaa kaikille rauhallista joulunaikaa! Ottakaa rennosti ja nauttikaa joulun tunnelmasta. Mä palailen blogin puolelle taas ensi viikolla uuden vuoden merkeissä, joten pysykää kuulolla ;)


8 kommenttia:

  1. Ompas sulla ollut mukava joulu! Samanlaisia perinteitä löytyy meidänkin joulusta! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos! Ja mukava kuulla, että teiltäkin löytyy samoja traditioita:)

      Poista
  2. Kuulostaa ihanalta joululta & tosi kauniita kuvia! Mun mielestä jouluperinteet ovat kivoja, vaikka voivathan ne tietenkin ajan saatossa hieman muuttua. :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! ja oot aivan oikeessa, että ne vanhat perinteetkin voi muuttua:)

      Poista
  3. Hyviä kuvia! :)

    riikkka.blogspot.fi

    VastaaPoista

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!