2016/11/26

PUHUTAAN WANHOISTA

Niin kiva, että voin tulla purkamaan tänne blogin puolelle sitä, kuin helpottonu oon just nyt. Okei, olishan mulla tuhat ja sata koulujuttua stressattavana, mut se mistä oon stressannu koko syksyn, on nyt pois mun päiväjärjestyksestä ja to do -listalta! Nyt puhutaan siis wanhojen tansseista.

Taisin täällä syksyllä avautua siitä, kuin olin jo valmistautunu siihen, etten pääsiskään tanssimaan, koska en vaan meinannu millään löytää paria. Noo, se pari onneks löyty, joten pääsen kuin pääsenkin tanssimaan!


Syyslomalla sain aikaseks tilata mulle wanhojen mekon, joten sekin on hoidettu. Olin aina ajatellu tanssivani semmosessa vaaleenpunaisessa prinsessamekossa, mutta se vaihtui sittenkin siniseen. Tää mun mekkoihanuus oli aikalailla rakkautta ensisilmäyksellä. Oishan tän mekon saanu pinkkinäkin, mut jotenkin tää sininen vaan veti mua puoleensa. Kaiken hyvän lisäks, tää mekko saapu tässä just yks päivä, joten pääsin ihailemaan sitä ihan livenä! Saatte tässä postauksen ohessa pieniä sneak peekkejä mistä puhun, mutta säästän koko mekkoihanuuden kuvaamisen sitten sinne itse wanhojen päivään ;)


Ja kun jatkopaikkakin on jo selvillä, niin ainoaksi murheeksi jää enää meikki ja kampaus, jotka ajattelin tehdä itse. Oon jo monenlaista katsellu ja kokeillu, vielä vaan "se oikee" on hakusessa. Mutta eiköhän nämäkin asiat selviä tässä ajan myötä ennen itse tansseja! Pääasiassa mulla on tosi hyvä fiilis tästä kaikesta. Nyt kun on tärkeimmät jutut valmiina, niin stressi vähenee ja odotus wanhojen päivää kohtaan vaan kasvaa!

Mikäs on muiden tilanne wanhojen kanssa? Onko kaikki jo valmiiksi suunniteltu?:)

ps. Olis kiva kuulla teidän jo tanssineiden kokemuksia! Millä aikataululla te olitte liikenteessä? Oliko kaikki ajoissa vai viime tingassa? Entä millainen teidän päivä oli noin muuten?:)
pps. sori näitten kuvien rakeisuus.. mut uskon, et jokainen valokuvaava ihminen tietää tän vuodenajan ongelman.

4 kommenttia:

  1. Tanssin wanhat viime vuonna. Sain parin kesällä mutta en ottanut siitä mitään stressiä sillä meidän koulussa ainakin jaettiin parit jos sulla ei valmiiksi ollut. Mekon tilasin joskus syksyllä ja hyvä siitä tuli. Hiukseni laitoin kampaajalla ja meikin tein itse. En missään vaiheessa oikeastaan stressanut wanhoista sillä sehän on kiva tapahtuma ja jos esim. selailee mekkoja netistä ensin ja sitten kokeilee, niin ei tarvi käydä koko kauppaa läpi. Kampauksen katsoin netistä millaisen suurinpiirtein haluan ja siitä tuli kyllä täydellinen, en tehnyt koekampausta. Tein jonkunlaisen koemeikin jotta minulla olisi joku idea aamulla millaisen meikin tekisin. Mutta älä oikeesti ota stressiä, päivästä tulee kyllä täydellinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sun suunnitelmat kuullostaa kyllä osuneen nappiin! Ja koitan olla stressaamatta ja luottaa siihen, että päivästä tulee hyvä:)

      Poista
  2. Ite tanssin nyt viime helmikuussa! Kaikki muut tuli hankittua suht ajoissa paitsi mekko, joka tilattiin joulukuussa mecolta mutta hyvin ehtis et ehdin pari viikkoa sitä ihastella ja kokeilla:) ehkä semmoset tipsit ois että kävele niil mahdollisilla kengillä PALJON, koska ei oo kiva jos alkaa jalat hiertymään yms. Ja se tärkein että muista hymyillä!!! Mikään ei oo kauheampaa kuin hapannaama kuvissa, joten se pienikin hymyily näyttää aivan upealta! Eli nauti siitä päivästä, se on IHANA ja ikimuistoinen!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon vinkeistä! Tota hymyilyä en ollu tullu ajatelleeks ollenkaan, joten koitan ehdottomasti muistaa hymyillä! Sekä myös nauttia wanhojen päivästä!:)

      Poista

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!