2016/12/18

JOULUFIILISTÄ ETSIMÄSSÄ

Heippa taas, mitä kuuluu? Mä oon ainaki eläny tosi stressaavia aikoja viime aikoina. En oo oikein kunnolla ees saanu unta öisin. En osaa oikein sanoo mistä se johtuu, mutta varmaan ihan vaan siitä, että mulla on ollu niin paljon juttuja menossa elämässä. Ehkä niistä yksityisemmistä kerron tarkemmin sitten kun oon valmis, tai sitten en. Anyways, mun stressiä ei ainakaan oo helpottanu se, että mulla on koeviikkokin meneillään. Mulla ois vielä pari koetta eessä, ja sit meen varmaan vielä pariks päiväks töihin ennen jouluaattoa.


En siis oo oikein päässy vielä joulufiilikseen, mutta tänään kävin kyllä vanhempieni kanssa Toivolan Vanhan Pihan joulumarkkinoilla. Sää ainakin suosi, kun oli sellanen mukava pikkupakkanen ja aurinko paisto. Lisäksi tunnelma markkinoilla oli todella lämmin ja oman lisänsä siihen antoi Toivolan Vanhan Pihan miljöö. Jotenkin niin kiva, että tollanen paikka löytyy keskeltä keskustaa. Tän postauksen kuvatkin ovat muuten kyseisestä paikasta!







Onko teidän joulufiilis jo löytynyt? ☺

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!