2017/02/05

LIFE IS LIKE A ROLLER COASTER

Heippa kaikki! Jos nyt mennään suoraan asiaan, niin musta ei ookkaan UV:n jälkeen oikein kuulunu, ja varmaan otsikosta osaatte päätellä miksi näin. Mun alkuvuosi on ollu jatkuvia ylä- ja alamäkiä tooosi tiuhaan tahtiin. Mulla on ollu haasteita vähän joka saralla ja siinä välissä on joutunu monestikkin kääntymään katsomaan itteään peilistä. Just nyt oon joten kuten kasassa ja tuntuu et kyllä tää tästä taas tasaseks muuttuu, joten niitä uusia haasteita ootellessa.

Lisäksi oon ollu tosi kiireinen. On ollu isoskoulutusta, koittanu keretä näkeen kavereita, mut tosi kiireisenä mut on pitäny etenkin koulu. Saatiin koulussa käyttöön uusi osa rakennuksesta, ja lisäks ysien yhteishaun lähestyessä on tullu tutorina vierailtua niin yläasteilla kuin sitten otettu ysejä vastaan omallakin koululla. Sinänsä tosi siistiä, kun muistaa kuin ite jännitti omaa yhteishakua, niin nyt puhua samassa tilanteessa oleville nuorille.

Yks syy mun postailemattomuuteen on myös ollu kuvattomuus. En oo ottanu kameraa käteen tai ees ajatellu koko asiaa, koska oon yrittäny vaan jaksaa tän kaiken hulinan keskellä. Sain kuitenkin mun uuden puhelimen, Oukitel U20, postista tossa yks päivä, joten saatte muutaman snäppikuvan värittämään tätä postausta.

Anyway, nyt yritän tsemppaa tän blogin suhteen. Heittäkää mulle ideoita, mistä haluisitte mun postaavan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!