2015/12/01

JOULUKALENTERI 1.12.: ELÄMÄNI AAKKOSET


Oon törmänny blogeissa aina välillä tälläisiin elämäni aakkoset-postauksiin, ja ainakin itse tykkään näitä lueskella. Tänään aattelin, että olis kiva toteuttaa tälläinen postaus omassakin blogissa, ja tää nyt saa sitten toimittaa joulukalenterin ensimmäisen luukun virkaa! Ja tosiaan, näitä luukkuja ei ole tulossa joka päivä, koska mulla ei vaan riittäis aika millään.. Pyrin kuitenkin pari kertaa viikossa laittelemaan tälläsiä vähän spessumpia postauksia, joten jos on toiveita niin ne ovat tervetulleita! Nyt kuitenkin asiaan:

A - Aprilia
Mun rakkaampaakin rakkain mopo! Kesän alussa hankittu, mun ensimmäinen vaihdemopo on nykyään syy siihen miks mua v*tuttaa, ja miks mulla ei oo rahaa.. Ei vaan:D Apikka tuli meille kun halusin oppia ajamaan vaihteellisella mopolla, ja nyt jo harmittaa kun tiiän että ens kesä on mun viimeinen mopotyttönä ja voi olla mahollista, että aprilia myydään ens syksynä..:(


B - Blogi
Oon blogannut n. 4,5 vuotta, aina on ollut ylläpidettävänä jonkinlainen blogi ilman sen suurempia taukoja, joten en voisi ihan heti kuvitella luopuvani tästä. Bloggaaminen on mulle tietynlainen tärkeä harrastus, tapa purkaa ajatuksia ja toteuttaa omia ideoitani.

C - Cheek
Jokainen, joka vähääkään mua tuntee, niin tietää että Cheek on mulle yksi ehdottomasti yli muiden oleva artisti. Oon kuunnellut kyseistä räppäriä jo ihan ala-asteelta asti, fanitus tais alkaa niihin aikoihin kun JHT2-albumi ilmestyi. Tääkin postaus valmistui uuden Alpha Omega-levyn soidessa...;)

D - Dogs
Oon aina ollut eläinrakas ihminen. ihan pienestä asti. Pienempänä sain tyytyä rapsuttelemaan muiden koiria, mutta reilut 2,5 vuotta sitten haave omasta koirasta toteutui kun meidän perheeseen muutti villakoirauros Onni ♥ ja hiukan Onnin jälkeen mun elämään asteli myös villakoiranarttu Fiona, ja nyt en ikinä vaihtais näitä karvaisia ystäviä mihinkään ♥


E - "Entä jos?"
Oon ehkä pahimman luokan jossittelija. Oikeesti. Mietin aina, että entä jos en olisi tehnyt sitä tai tätä, entä jos olisin tehnyt jotain toisin.. Ja itse pidän sitä välillä tosi rasittavana piirteenä itsessäni, koska tehdyt asiat on tehtyjä, eikä niitä oikein tekemättömiksikään saa:D

F - Fast & Furious
Ehdottomasti mun lempparileffasarja ikinä!

G - Google
Haha, oli pakko laittaa tää tähän, koska ei varmaan mene päivääkään, etten ottaisi googlea apuun jossain asiassa..:D

H - Hevoset
Hevoset on ollu monta vuotta rakkaita mulle, ja vaikken nykyään enää säännöllisesti ratsastakkaan, niin nautin tosi paljon niistä harvoista ja pienistä hetkistä kun pääsen tallille viettämään aikaa ja rapsuttelemaan hevosia. Maailman parhaimpia eläimiä! ♥

I - Isonen
Blogista onkin varmaan tullut jo selväksi, että toimin siis seurakunnalla isosena. Tähän mennessä oon ollu isosena yhdellä riparilla ja yhdellä lastenleirillä, ja molemmilla kerroilla on ollut tosi kivaa! Isosena olemisen kautta oon myös saanu monia uusia kavereita ja päässy mukaan juttuihin, jotka olisi varmasti jäänyt tekemättä ellen olisi isonen.

J - Joulu
Oon niin jouluihminen kun vaan voi! Rakastan sitä tunnelmaa, mikä joulunaikaan tulee; joululaulut soi, piparien ja joulutorttujen tuoksu ja kaiken huippu on se, kun lähin perhe kokoontuu aattona yhteen!


K - Kahvi
Vihasin joskus kahvia, mutta nykyään juon päivässä yleensä pari kuppia kahvia. Koulusta tullessa mieli tekee välipalan kanssa aina kahvia, ja hyvällä tuurilla pannussa odottaa valmiiksi keitetty kahvi, jolloin onnellisuus-level nousee huomattavasti..:D

L - Luistelu & Laskettelu
En voinu valita vaan toista, joten laitoin molemmat:D Oon vissiin vähän talviurheilu-ihminen, mutta luistelu ja laskettelu on ehdottomasti vaan kaks mun suosikkijuttua. Oon luistellu suurinpiirtein yhtä kauan kun oon osannu kävellä, ja käyn vieläkin monta kertaa talvessa luistelemassa ulkojäillä. Lasketteluunkin oon kiintyny jo aika nuorena, ja tietenkin on aina huippua päästä rinteeseen!


M - Makaronilaatikko
Mummon tekemä makaronilaatikko on ehkä toisiks paras ruoka minkä tiiän! Oon aina ihan innoissani, kun meen mummolle ja siellä on ruokana makaronilaatikkoo:D

N - Nukkuminen
Tarviiko tätä selitellä..:D Rakastan nukkumista, ja varsinkin silloin kun aamulla saa nukkua myöhään, ilman minkäänlaisia herätyksiä.

O - Opiskelu
Opiskelu vie tällä hetkellä suuren osan mun ajasta, ja vaikka se välillä harmittaa, niin uskon että se palkitaan toivottavasti sitten kolmen vuoden päästä sillä ylioppilaslakilla!

P - Päättäväisyys
Koen itseni aika päättäväiseksi sillä saralla, että jos jotain päätän niin yleensä sen päätöksen pidän ja ennemmin tai myöhemmin sen päätöksen myös toteutan. Myös eläinten kanssa pyrin päättäväisyyteen ja yleensä hommat hoidetaankin mun pillin mukaan, eikä esimerkiks koiran tai hevosen:D

Q - Quitters never win, winners never quit
Tää on mun mielestä vaan jotenkin niin osuva ja hyvä, että oon tykänny tästä quote-lauseesta jo pitkään!

R - Rutiinit
Oon ihminen, joka nauttii rutiineista. Nautin siitä, kun tiiän mitä tehään, missä ja mihin aikaan. Vaikka välillä tykkään ottaa irtiottoja näistä rutiineista, niin kyllähän ne rutiinit helpottaa elämää.

S - Samsung
Samsung on mun puhelimen merkki, jonka vuoksi se on päätynyt tähän listalle. Koska, no, puhelin nyt on puhelin..:D #puhelinaddikti

T - Tuli
Tuli on musta tosi kaunis elementti! Rakastan takkatulen edessä loikoilua, kynttilöiden polttamista (varsinkin joulun aikaan!) ja muutenkin. Valokuvatessakin tulesta saa tosi nättejä kuvia.

U - Unelmointi
Tätä mä harrastan usein. Milloin unelmoin uusista kengistä tai uudesta paidasta. välillä ne unelmat on suurempia koskien esim. tulevaisuuden haaveita.

V - Valokuvaus
Valokuvaus on jotain, mistä mä nautin ihan suunnattomasti. Se valokuvauksen tuoma vapaus.. Tää on myös sellanen juttu, mistä haluan oppia lisää, ja missä olen valmis kehittämään itseäni!


Y - Ystävät
En vaan yksinkertasesti tiiä, mitä tekisin ilman mun ystäviä. Jokainen heistä on mulle omalla tavallaan rakas, ja oon kiitollinen jokaikisestä ♥

Liittyykö teidän muiden elämään samanlaisia aakkosia? Entä mitä piditte tälläisestä postauksesta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!