2015/12/17

JOULUKALENTERI 17.12: LIGHT PAINTING






7 päivää jouluaattoon! Niin ihanaa, vaikka tuntuu että tää kuukaus on menny törkeen nopeesti. Kaikesta huolimatta, mun joulufiilis on ollu vähän hukassa rankan koeviikon ja sitä edeltäneen vielä rankemman leiriviikonlopun takia. En oo kerenny kirjottelemaan mitään spessumpia juttuja, kun oon koittanu panostaa kokeisiin lukemiseen.. Noo, huomenna vielä viimeset koulujutut, ja sit mä oon niin lomalla! Millon teillä muilla alkaa koululomat?

Tätä postausta pääs nyt värittämään parin viikon takaiset light painting-kuvat. Tykkään ite ihan hullusti näistä, mun mielestä hirveen kivoja kuvia hirveen helpolla taktiikalla! 

Joka tapauksessa, mun täytyy nyt vielä koittaa vähän jaksaa lukea. Tsemppiä muillekkin viimesiin päiviin ennen joulun vapaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!