2015/11/27

FEELING SICK

 aukko f/7.1 suljinaika 1/13 ISO 100


Oon tällä hetkellä viittä vaille kipee, joten päätin tänään jäädä kotiin, ja parannella itteeni sen verran etten nyt toivottavasti seuraavaan pariin viikkoon tuu pahemmin kipeeks kun edessä olis vielä pari viikkoa koulua ja koeviikko.. Ei kyllä oo olossa kehumista kun kurkku kipee, ja kauheen tukkonen olo. Onneks sentää mun kaveri tulee tänä viikonloppuna käymään Jyväskylässä ja lupas tänään tulla moikkaamaan muakin! ♥


Jostain syystä mulle jäi kauheen joulunen fiilis, vaikka ne ihanat valkoiset lumikinoksetkin hävis jo..:( leivottiin mamin kanssa yks päivä vähän joulutorttuja ja -pipareita, voi sitä ihanaa tuoksua mikä niistä tuli! Hommasin eilen myös joulukalenterin, joten tää joulufiilis sai vielä vähän enemmän ilmaa siipiensä alle!

aukko f/7.1 suljinaika 1/13 ISO 100

Tässä aamupäivällä kun oon ollu ilman tekemistä kotona, niin päätin opetella vähän lisää kameran säätöjä. Ylin & alin kuva on otettu täysin manuaaleilla säädöillä, ja oon aika tyytyväinen noihin kuviin siihen nähden, että en oo juurikaan aikasemmin jaksanu perehtyä kameran täysin manuaaliseen puoleen ja nää on otettu mun kameran perus 15-55mm objektiivilla, joka ei oo mitenkään erikoisen valovoimainen.. 

Onko muita, jotka ovat joutuneet talviflunssan kanssa tekemisiin?

2 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kivan oloinen blogi ja saitkin musta uuden lukijan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos, ja tervetuloa seurailemaan!:)

      Poista

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!