2015/12/09

JOULUKALENTERI 9.12.: TOP 5 CHRISTMAS SONGS


Tänään aattelin vähän nostattaa joulufiilistä, mitenkäs muutenkaan kun listaamalla 5 viisi mun top-suosikkijoulubiisiä tältä joululta! Oon vähän semmonen, että yleensä kyllästyn näihin joulurallatuksiin, kun niitä tulee radiosta koko ajan, ja uskon että näin tulee tapahtumaan tänäkin jouluna, mutta ei anneta sen haitata!:D


Glee - Last Christmas

Tää Gleen versio on mun mielestä paras versio, jonka oon tosta kyseisestä biisistä kuullu!


Suvi Teräsniska - Hei mummo

Suomalaisista joulubiiseistä tää on yks mun ikisuosikeista! En tiiä, mutta mun mielestä tää on vaan jotenkin niin ihana, ja yks niistä harvoista, jota ootan aina radiosta kun joulu rupee lähestymään!


Miley Cyrus - Santa Claus is coming to town

Sitten vähän perinteisempi joululaulu, Miley Cyruksen esittämänä! Jotkut näistä perusjoululauluista on mun makuun vähän tappavan tylsiä, jonka vuoksi tykkään etsiä vähän erilaisempia versioita. Tää Mileyn versio on vähän menevämpi, jonka takia tää on mun korvaan parempi!


Nightwish - Walking in the air

Tää biisi ihan vaan sen takia, että Lumiukko on nähtävä joka joulu + tää Nightwishin versio on vaan niin ihana!


Joulupukin maa

Jotta nyt ei ihan mahottomaks mee, niin viimeiseksi yksi ihan perinteisempääkin perinteisempi joulubiisi! Tää on vaan jotenkin niin kiva, ja tuo ehdottomasti semmosen joulufiiliksen:')


Löytyykö teidän suosikeista samoja kuin muilta? Jos ei, niin ois kiva kuulla mitkä biisit saa teidät joulufiilikseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!