2015/12/23

JOULUKALENTERI 23.12.: X-MAS TRADITIONS


Tän päivän luukku sisältää juttua "perinteistä", jotka kuuluu mun jouluun! Voi olla, että unohdan jotain, mutta ainakin ne tärkeimmät jutut tulee nyt listattua.

Joulusiivous 
Tää on ehkä vastenmielisin näistä, mutta tää nyt on vaan perinne..:D Ainakin meidän äidin toimesta..

Joulukalenteri
Tiiätte varmaan sen tunteen, kun joka päivä saa avaa uuden luukun? No, mun mielestä se fiilis kuuluu jouluun, ja sen takia joulukalenteri on pakollinen!:D



Riisipuuro
Ah, taivas. Mun jouluaatto ei vaan tunnu jouluaatolta, ellei se ala riisipuurolla. Tai no, mä nyt syön riisipuuroo ympäri vuoden, mutta jouluaattona se on silti jotenkin niin spessu:D Sanokaa, että tätä lukee joku mun kohtalotoveri!:D

Joulukuusi
Meille joulukuusi tuodaan paria-muutamaa päivää ennen aattoa, ja onhan se nyt ihan totta, että se kuusi on ihan konkreettinen joulun merkki, ja jotenkin vuosi toisensa jälkeen buustaa sitä joulufiilistä!



Lumiukko
Jokainen varmaan tietää tän joka jouluaatto telkkarista tulevan ohjelman? Pienempänä pidin sitä tylsänä, enkä koskaan jaksanu kattoo sitä, mutta nyt kun oon kasvanu, ja ikää on tullu lisää, niin Lumiukosta on tullu sellanen pakko nähä -juttu.

Perhejoulu
Tää on näistä kaikista mulle tärkein. Mulle on ihan suunnattoman tärkeetä, että aattona koko perhe on koossa, mummot ja papat mukaan luettuna. Avataan siinä lahjoja yhteistuumin, juuaan kahvia ja syödään jouluherkkuja. Parasta ♥



Millaisia perinteitä teiltä löytyy?:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!