2015/11/05

NOVEMBER




En oikein tiiä mitä kirjottas. Mulla ois päässä niin paljon syvällisiä ajatuksia kirjotettavaks, mut jätän ne tällä kerralla ihan vaan mun omaan päähän. Tää blogi on viime aikoina ajautunu aika paljolti mun ajatuksien virran mukana, mutta ehkä en tänään anna sen tapahtua. En ees tiiä kiinnostaako ketään lukee mun ajatuksia.



Joka tapauksessa, mulla on koeviikko menossa. Tällä hetkellä 3/5 tehtynä, mutta ei oikein suju.. Tuntuu, että jokaikisessä kokeessa oon tehny tyhmiä virheitä, en oo jaksanu keskittyä, en oo jaksanu ajatella. Mun lukeminen on ollu heikkoo. Enkä voi pistää ees sen piikkiin että "tää on vaan harjottelua". Lupasin kyl viime jakson jälkeen parantaa, mut ei se oikeesti tapahtunu. Tai sit tapahtu, mutta en siltikään ymmärrä. En tiiä.

Ps. mun ens jakso on ihan perseestä. Kuka vitun urpo tunki fysiikan ja matikan samaan jaksoon?!
Pps. laittakaa mulle postausideoita, että saan hyvän syyn paeta koulustressiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!