2015/10/25

PRETTY EVENING


Onks joku muu joskus istunu ulkona, kattellu vaan auringonlaskua ja miettiny kaikkee mitä päähän ikinä eksyykään? Mä tein yks ilta viime viikolla niin ja se oli tosi rauhottavaa. Oli siistiä ottaa omaa aikaa sillein, vaikka ulkona onkin jo aika viilee vaan istuskella, eikä ne mun päähän eksyneet ajatuksetkaan ollu ehkä kaikkein iloisimpia. Mutta toisaalta, mitä väliä? Mä nautin siitä hetkestä silti.


Tällä hetkellä mä oon tosi tyytyväinen. Mun viime viikko meni tosi kivasti, huolimatta siitä et aamut on pimeitä ja kylmiä, enkä jaksais millään nousta sängystä. Oon tosi ilonen mun ruotsin substantiivitestin ysistä. Oon tosi ilonen siitä, että mulla on taas melkein liikennekelponen mopo. Oon ilonen siitä, että mun uudet talvikengät on vihdoinkin tilattu. Oon myös ilonen siitä, että saatiin vihdoin aikaseks tilata mun mopoon uudet vilkut.

 Kaikessa yksinkertasuudessaan, mulla on asiat aika kivasti nyt, ja ihan hyvillä fiiliksillä lähden tästä palailemaan taas arkeen. Pitäkäähän te kaikki myös kiva tuleva viikko!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!