2015/11/19

THE LIEBSTER AWARDS #2

Taas tulisin kirjottelemaan pienimuotoisen haasteen nimissä, nimittäin nyt olis luvassa taas The Liebster Awards-postaus. Oon yhden jo aikasemmin toteuttanu (klik, klik!), mutta siitä on jo sen verran aikaa, että ajattelin nyt tarttua uudestaan tähän hommaan Personality cannot be photoshopped -blogin yllytyksestä, joten kiitos tästä haasteesta Tytti!

Haasteen tarkoituksena on siis saada näkyvyyttä blogeille, joilla on alle 200 lukijaa. Säännöt ovat seuraavanlaiset:

1. Kiitä sinut nimennyttä blogaajaa ja linkitä hänen bloginsa.
2. Vastaa sinut nimenneen bloggaajan 11 kysymykseen.

3. Nimeä ja linkkaa 11 Libster Awardin ansaitsevaa blogia, joilla on alle 200 seuraajaa.

4. Keksi 11 uutta kysymystä nimetyille.

Seuraavaksi siis Tytin kysymykset:

1. Mikä tekee sut onnelliseksi?
Yksinkertasesti erilaiset pienet hetket. Ne voi olla kavereiden kans vietettyjä, yksin vietettyjä valokuvaten tai omassa huoneessa musiikkia kuunnellen, ne voi olla pieniä hetkiä hevosten kanssa, pieniä onnistumisia ja ilon hetkiä koirien kanssa.. lista ois vielä varmaan aika pitkä:D

2. Mistä haaveilet?
Mä en yleisesti hirveesti harrasta haaveilua, mutta esimerkiks lukion läpipääseminen hyvillä arvosanoilla on yks pidemmän tähtäimen haave.

3. Biisi, jolla on isoin merkitys elämässäsi?

Avenged Sevenfold - I won't see you tonight

En voi varsinaisesti sanoo, että tällä biisillä ois isoin merkitys mun elämässä, mutta tää biisi tuo mulle paljon muistoja, jonka vuoksi sen otin tähän, vaikkei ihan mun lempigenreen kuulukkaan..:D

4. Arvostamasi henkilö?
Vastaan aina tälläsiin kysymyksiin että mun Pappa, enkä tee poikkeusta nyttenkää:D Arvostan Pappaa siinä mielessä, että se on kohdannu elämässä monia vaikeita asioita, ja silti se on niin positiivinen. Pappa on tosi sympaattinen tyyppi, ja ollu aina tärkeessä osassa mun elämässä

5. Onko just sulla positiivinen elämän asenne?
En osaa oikein sanoa:D Pyrin aina olemaan ilonen ja suhtautumaan asioihin positiivisesti, mutta välillä ei vaan jaksa.:D Mut kyllä mä ehkä kuitenkin sanoisin, että mulla suurimmaks osaks on ihan positiivinen asenne elämän suhteen.

6. Lemppari tuoksu?
Sanokaa mitä sanotte, mut mun lempparituoksu on ehdottomasti talli & hevoset. Varsinkin pitkien taukojen jälkeen se tuoksu on jotain aivan ihanaa!:D

7. Unelma-ammatti?
Vihaan tätä kysymystä ihan yhtä paljon ku kysymystä et "Mikä susta tulee isona?". Voi ku osaisinki vastata..:D

8. Horoskooppimerkkisi?
Härkä olen:)

9. Joko odotat joulua?
En nyt ihan vielä, vaikka kohta kyllä vois jo virittäytyä siihen fiilikseen. Ei vaan tunnu yhtään marraskuulta kun ei oo senttiäkään lunta..

10. Paras tapa viettää sunnuntai-iltaa?
Kesäisin istua jossain kavereiden kanssa, talvisin kääriytyä peiton alle kahvikupin kanssa ja katsella televisiota tai tietokoneelta jotain.

11. Kolme kivaa asiaa talvesta?
Luistelu, laskettelu & kauniit lumiset maisemat.

En haasta nyt mukaan ketään, joten jätän myös kysymykset keksimättä!

2 kommenttia:

  1. Hei osaisitko selittää miten tuon Youtubepalkin saa blogiin? itsellä ei oo onnistunut sen youtubeuudistuksen jälkeen enkä löydä mitään toimivaa ohjetta :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itse olen ainakin My Happybubble-blogin ohjeilla onnistunut:)

      http://kehvelijehnakas.blogspot.fi/2014/12/valkoinen-youtube-palkki-bloggeriin.html

      Poista

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!