2015/11/24

NEW JEANS


Mun suunnitelmissa oli jakaa tänne blogin puolelle oikein nättejä ja talvisia kuvia, nyt kun sitä lunta kerran on satanut, muttaaa.. Kas kummaa, en tänään(kään) kerennyt valoisan aikaan koulusta kotiin, niin aattelin sen sijaan esitellä mun uudet farkut, jotka tarttu mukaan tänään kauppoja kierrellessä kun piti odottaa bussia.


Tosiaan, perusmustat farkut kotiutin, ja nää tuli niin tarpeeseen, koska kaikki mun mustat farkut on joko rikki, tai sit oikeesti jo ihan kulahtaneita. En ois ikinä uskonu, että H&M:ltä jotkut farkut joskus ostaisin, mutta nää oli niin kivat ja sopivan tuntuset, että mikä jottei. Hintaa näillä oli 19,99e. Katsotaan nyt sitten, kuinka kauan nää mua palvelee.


Yleensä mun on vaikee löytää ihan sopivia farkkuja, koska ne on joko reisistä tai pohkeista liian kireät. Nilkoista farkut on puolestaan mulle yleensä liian leveät, mutta nää tekee poikkeuksen. Sopii mulle niin reisistä kuin pohkeistakin, sekä on nilkan kohdalta just eikä melkein passeli.

Onko teillä kokemuksia H&M:n farkuista?

ps. älkää huoliko, musta ei oo tulossa jalkamallia..:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!