2016/08/25

KYLLÄ TÄMÄ TÄSTÄ

Onkin taas vierähtäny jonkin aikaa viime postauksesta.. Nyt oon taas kuitenkin täällä kirjottelemassa ja kertoilemassa mitä mun elämään kuuluu just nyt!


Jos alotetaan vaikka siitä, että Kuortaneen rippileirin jälkeen rupesin pikkuhiljaa palailemaan siihen mielentilaan, että lukion toinen vuosi starttaa. Vähän tuntu hassulta tulla kotiin, kun ympärillä ei ollutkaan enää 35 muuta ihmistä. Pikkusetkin on päässy jo maistamaan ekaa ehtoollistaan ja meikäläinen on päässyt takaisin kuluttamaan koulun penkkiä. Mulla on tässä jaksossa vaan 3 kurssia + kaikki se ykkösten tutorointi, mutta koulu itessään on alkanu aika kevyesti. Mutta kyllä sitä tässä vielä kunnon vauhtiin päästään kun loppu vuosi on aika täynnä 5 ja 6 kurssin jaksoja..


Toisekseen oon ruvennu pikkuhiljaa stressaamaan wanhojen tansseja.. Lähtökohtana on se, että haluan kyllä tanssia ja oon paria ihmistä jo kysellyt pariks tuloksetta.. Oon siis jo pikkuhiljaa varautunu siihenkin vaihtoehtoon, että en pääsekkään tanssimaan. Joka tapauksessa oon näillä näkymin ainakin wanhojen jatkoille lähdössä, vaikken tanssisikaan!


Tää mun postailutahti on vähän hiipunu, koska en tiiä mistä kirjottelisin. Musta ois kiva kuulla, onko teillä jotain ideoita tai toiveita mistä haluisitte mun kirjottavan? Ois siistiä kirjottaa teille jostain, mistä oikeesti haluisitte tietää! Laitelkaa mulle teiän ajatuksia kommentteihin:)


Tällä erää mulla ei taida olla muuta. Mun ois nyttenki pitäny tehä yhteiskuntaopin tehtäviä, mutta hei, onhan tää ny vähän kivempaa kun miettiä suhdannevaihteluita tai talouskriisejä..:D

Mitä teille kuuluu? Onko muita, jotka tuskailee wanhojen tanssien kanssa?

ps. saitte kuvitukseks jo kesäkuussa otettuja kuvia, jotka oon vaan unohtanu teille julkasta..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!