2015/10/12

FOGGY MORNING






Pitkästä aikaa otin oikeesti kameran käteen, ihan oikeesti inspiroiduin valokuvaamisen suhteen. En tiiä johtuko se tosta nätistä sumusta, vai siitä että olin tänä aamuna tosi ilonen, koska mulla on takana huippuviikonloppu ja näiltä näkymin kiva viikko myös edessäpäin. Mutta anyways, tälläsiä inspiroitumisia pitäs oikeesti kokee vähän useemmin.. Tuntuu, että tää valokuvaus aina vaa jää jotenkin, ei oo aikaa, tai ei oo vaan motivaatiota. Aina mä keksin jonkun tekosyyn itelleni.

Mutta tosiaan, mulla alko viime torstaina syysloma, ja sen verran on suunnitelmissa, että pitäs saada koulujuttuja tässä tehtyä pois alta, mökillä pitäs käydä haravoimassa mummon ja papan kanssa, sekä ens viikonloppuna lähen taas isostelemaan Koivuniemeen ala-asteikästen syysleirille. Ei valittamista tässä, rento loma tulossa:)

Mites teidän muiden lomat? Onko teillä millasia suunnitelmia? Lomailetteko samaan aikaan kun minäkin?

ps. Laittakaa myös postausehdotuksia, mulla ois vaihteeks aikaa toteutella niitä!

6 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia! :) Mulla ei lomaa ole ollenkaan, töissä kun olen, mutta saikun aikaan on aikaa hyvin levätä :)

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) ja aaaivan, mutta paranemisia sulle!

      Poista
  2. Oletko miettinyt millon menisit taas ratsastamaan :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munhan piti jo kesän aikana mennä, mutta se vaan sitten jäi..:D mut nyt tässä syksyn/alkutalven aikana on varmaan pakko päästä satulaan, tai vähintäänkin käymään tallilla!:)

      Poista
  3. eka kuva on upeaa!! ♥

    VastaaPoista

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!