2015/08/06

SUMMER, DON'T GO


Nyt pikkuhiljaa rupee tuntumaan aika lopulliselta, nimittäin se että kohta tää loma on oikeesti ohi. Kohta mä herään taas kuuden jälkeen aamulla, kohta mä seison taas talvipakkasessa bussipysäkillä, kohta mä istun taas tunteja tuntien perään kuluttaen koulun penkkiä..

Tässä vaiheessa kun lomaa on alle viikko jäljellä, rupee miettimään mitä kaikkea kesän alussa haluskaan tehdä. Ja no, mun tapauksessa huomaa vielä heti perään sen, että ei saanut puoliakaan niistä suunnitelmista toteutettua. Mut en aio masentua sen takia, mulla oli kuitenkin loppujen lopuks huikee kesäloma, ja just nyt oon onnellinen siitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!