2015/08/01

#ÄRSYTYS

Skippaa tää postaus suosiolla, jos et jaksa lukea vuodatusta kaikesta mikä tällä hetkellä ärsyttää..:D anteeks jo etukäteen, nyt vaa tuntu siltä että piti saada purkaa tää:D








Jos joku viikko tällä lomalla tuntuu menneen ohi, nii se on ehdottomasti tää viikko. Vaikka oonkin tehny vaikka ja mitä; nähny riparilaisia, saumannu iskän kans laattoi (ja pitkäst aikaa oikeesti puhunu kunnolla iskän kans!♥) jnejne, niin silti mun sisällä on tunne että oon unohtanu elää. Tiiättekö, sellanen tunne, että aika on vaan menny ohi, etkä sä oo vaan saanu mitään aikaseks. En tiiä johtuuko se siitä, että kun tulin leiriltä kotiin, nii ympärillä ei pyörikkää enää 30 muuta ihmistä, vai yksinkertasesti siitä, että mulla on menossa joku huonompi kausi...

Kaiken lisäks mua harmittaa se, että ens viikko on viimeinen kokonainen viikko ennen koulun alkua. Mun pitäs hommata kaiken maailman kansiot ja kynät, bussikortti yms. vielä, muttaa.. onneks sentää viikko vielä.. Nää yhdeksän viikkoo lomalla on menny kuitenki ihan ohi. Mun suurin lomakokemus on se, kui oltiin pari päivää mökillä maalaamassa, huimaa.. Onneks on ees se lohduttava tieto, että laivareissu odottaa parin viikon päässä.

Huomenna myös mun 913-pikkuset pääsee ripille ♥. Täällä siis on yksi ylpeä isonen valmiina huomiseen:) Vielä pitäs vaan huomenna jaksaa nousta, että kerkee 8.30 kirkolle..:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!