2017/03/13

MULLA MENEE HYVIN

Hei ja hyvää maanantaita kaikille! Mä oon täällä innoissani alottelemassa uutta viikkoa, vaikka viimeset pari viikkoa on ollu rankkoja, mut toisaalta samalla myös kivoja! On tapahtunut niin paljon kaikkee, että välillä menee itselläkin pää pyörälle. Olin hiihtolomaviikon (viikko 9 täällä Jyväskylässä) melkein kokonaan kipeänä, mutta nyt ollaan suhteellisen kunnossa yskää lukuun ottamatta. Onneksi kerkesin kuitenkin muutaman kivan päivän viettämään poikaystävän kanssa, ja kävin ratsastamassakin pitkästä aikaa! Lisäksi aloitin autokoulun (vihdoin!!) viime tiistaina, ja nyt huomenna mulla ois eka ajotunti, niin jännää! Loput mun kuulumiset selviääkin alapuolen kuvista:


 1.  Nukuttiin Fionan kanssa näin päiväunet hiihtolomalla, kun sairastin kotona ♥
 2.  Hiihtolomaviikon sunnuntaina kävin kokeilemassa mun kaverin hevosta Sallia, jolla hyppäsin ekaa kertaa elämässäni! Mentiin ravissa pari kertaa molemmista suunnista tollanen pikkueste ja vitsi oli kivaa!
 3.  Tässä ollaan aloteltu jo koulua, ja venasin pukuhuoneessa aamulla et päästään salille.


 1.  &  2.  Tässä muutama kuva siitä, miten mun koulunkäynti on loman jälkeen startannu. Mulla alko tosi rankka jakso, joten kahviakin on menny sen mukaan.. :D
 3.  Olin viikonlopun lastenleirillä isosena, ja päästiin lasten kanssa leipomaan juustovoisarvia ja muffinsseja.
 4.  Perjantaina suunnattiin mun kaverin kanssa suoraan koulusta ratsastamaan. Mä sain lainaan mun kaverin tallikaverin huippukivan suokkitamman! Käytiin maastossa köpöttelemässä ja päästiin vähän rallittelemaankin! Mun ratsu tykkäs niin kamalasti, että ei paljoa pidätteet kiinnostanu, kun kaveri nosti laukan..:D ♥ 

Millainen viikko teillä on tulossa? ☺

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!