2016/01/25

WHAT'S UP?

JVG - Paluu tulevaisuuteen

Heippa kaikki! Mitä kuuluu? Musta ei ookkaan nyt kuulunu viikkoon, koska pakko myöntää et mulla on ollu postausideat vähän lopussa.. Mutta stay tuned, koska tän viikon lopulla on tulossa kuitenkin postaus! Ja onhan mulla luonnoksissakin yks postaus ihonhoitoa ajatellen, mutta se ei ole vielä täysin valmis.


Tosiaan, tästä kuvasta käy ehkä kyllin selväks mitä oon puuhaillu.. ja mitä tuun puuhailemaan. Oon vähän hukassa ton historian kanssa, joten on ollu pakko ruveta availemaan tota kirjaa. Mulla on ollu muutenkin vähän kädet täynnä koulujuttuja. Pitäs saada luettua äikän kurssia varten tietokirja (luen muuten valokuvauksesta, hope so että se tois jotain uutta omiin kuviin!), kirjottaa ruotsin palautustehtävä ja muuta kivaa. Onneks on kuitenkin päässy välillä ulkojäille nollaamaan ajatuksia näistä koulujutuista. Siellä on ollu nyt viikonloppuna ainakin tosi kivat kelit käydä luistelemassa!


Tuntuupa jotenki hassulta kirjotella kuulumisia, vaikka tää ei sinänsä mitenkään uutta ookkaan. Mutjuu, sain tänää haettua kesätöitäkin, ja viel ens kuun alussa pitäs muutama hakemus rustata.. Jos vaikka kävis parempi säkä tänä vuonna ja pääsis jopa johonkin! Toivon myös, että pääsisin jollekkin riparille taas isoseks..! Pitäkää peukkui mulle että ees jompi kumpi toteutuis:D

Mitä teille kuuluu?:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!