2015/07/23

THE LIEBSTER AWARDS

jeejee, sain Vilma Ada Linnea-blogilta tän monissa blogeissa esiintyneen Liebster Awards-haasteen, kiitos siitä Vilma! Tän haasteen tarkoituksena on siis saada näkyvyyttä blogeille, joilla on alle 200 lukijaa. Mä teen tän vähän lyhennettynä versiona, mutta let's do this:) Säännöt tulee tässä:

1. Kiitä sinut nimennyttä bloggaajaa, ja laita linkki hänen blogiinsa.
2. Vastaa sinut nimenneen bloggaajan 11 kysymykseen.
3. Nimeä ja linkkaa 11 muuta Liebster Awardin ansaitsevaa blogia, joilla on alle 200 lukijaa.
4. Keksi 11 kysymystä uusille nimitetyille.

Vilman kysymykset:

1. Lempijäätelösi?
Mulla ei sinänsä oo mitään lempijäätelöä, mutta minttu puffet on yleensä aika varma valinta:D

2. Milloin olet viimeksi käynyt ulkomailla, ja missä?
Oon viimeks käyny Tukholmassa, Ruotsissa helmikuussa 2014.

3. Minkä ikäisenä sait ensimmäisen puhelimesi?
Mä taisin olla seitsemän vanha kun sain mun ekan kännykän, joka sekin oli iskän vanha kapula..:D

4. Kuinka kauan olet kirjoittanut blogia?
Tätä blogia oon kirjottanu kesäkuun alusta, mutta oon bloggaamisen alottanu jo vuonna 2011 ja sen jälkeen on aina ollu jonkunlainen blogi ylläpidettävänä:)

5. Mihin haluaisit matkustaa?
Oivoi, vaikka ja minne! Ekana tulee ainakin mieleen jenkit ja Saksa.

6. Lempijuttusi huoneessasi?
Mä tykkään eniten ehkä mun päiväpeitosta, tää on tämmönen beige tähtikuvioinen, ja tää on musta vaan ihan hirveen kivannäkönen:)

7. Pidätkö enemmän hameista vai mekoista?
Jos suoraan sanotaan, niin en kummastakaan.. en vaan oo koskaan oppinu tykkäämään hameista tai mekoista, mutta jos olis pakko valita niin kyllä varmaan mielummin mekko:D

8. Miksi aloitit bloggaamisen?
Sillon vuonna 2011 blogi tuli perustettua sen takia, että halusin muistaa mitä aina ratsastustunnilla tehtiin, ja samalla myös vähän analysoida omaa ratsastusta ja näin:D Vuosien mittaan sitten aihe vaan laajeni lifestyleen ja tässä sitä ollaan:D

9. Lempimuistosi?
Voi ei, en osaa sanoo vaan yhtä! 

10. Pidätkö urheilemisesta?
Riippuu ihan lajista:D mutta suurimmaks osaks tykkään.

11. Mitä siulle kuuluu just nyt?
Ihan hyvää, oon niin ilonen että oon päässy taas bloggaamisen makuun! Ja tällä hetkellä kun julkasen tätä, niin oon riparilla isosena, ja täälläkin menee ihan hyvin!:)

Ja nyt skippaan sen verran, että en haasta ketään, joten en myöskään keksi uusia kysymyksiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!