2016/03/05

JUST QUICK HELLO

Heippa kaikki! Miten teillä on viikko sujunu? Onko täällä muita, jotka on lomaillu tän viikon? Jos ei, niin millon te lomailette/lomailitte?


Mulla tosiaan oli hiihtoloma tän viikon. Takana on tosi rentouttava viikko, sillä en tehny oikein mitään ihmeellistä. Mulla ei ollut mitään suunnitelmia, joten tyydyin vaan pitämään erinäisiä sarjamaratoneja (joita en yleensä koulun yms takia kerkeä pitämään..), tekemään pitkiä ja rauhallisia lenkkejä koirien kanssa sekä käymään mummolla. Toki myös käytiin perheen kesken juhlistamassa iskän synttäreitä hohtokeilaten.


Sain myös vihdoin ja viimein aikaseks metsästää itelleni juoksuhousut. Äiti alkuviikosta kävi jostain mulle sellaset hankkimassa ja rakastuin. Päätin sitten tilata niiden perusmustien rinnalle jotkin vähän erilaisemmat! Oon niin innoissani, mutta niistä varmasti lisää sitten kun ne mulle päin saapuu ;)


Hauskaa loppuviikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!