2017/02/22

#EXCITED

Moikka! Mitä teille kuuluu? Mä aattelin nyt pikkasen rentoutua ja tulla kirjottelemaan ja purkamaan fiiliksiä teille! Mun koeviikko loppu tänään ruotsin kokeeseen, ja nyt on niin helpottunu fiilis. Eihän niistä kokeista mikään tainnu kovin kummoisesti mennä, mutta pistän sen piikkiin et mulla on ollu ihan hirveesti stressiä kaikesta, joten se on ehkä vähän verottanu... Mut nyt voin vihdoin pistää focuksen kokonaan perjantain tulevaan prinsessapäivään! Jännittää ihan sikana, vastahan siihen oli niiiin paljon aikaa. Tosiaan Jyväskylä tanssii viikon muita myöhemmin, joten olis kiva kuulla miten teillä muualla Suomessa tanssahtelut sujui? Nyt kuitenkin muutamat puhelinkuvat ja sitä kautta pääsette kurkkaamaan mitä mun elämään on nyt viime päivinä kuulunut.


 1.  Mulla oli maanantaina kokonaan vapaa päivä viikonlopun isosleirin jäljiltä, joten mikä parempaa kuin rentouttava lenkki koirien kanssa ihanan valkeassa (ja jäisessä) metsässä.
 2.  Vähän valmistautumista wanhoihin, kävin H&M:ltä ostamassa eyelinerin, luomivärin ja tekoripset.
 3.  Tässä näättekin sitten rajaukset ja ripset (oon muuten ihan in love!!) ihan toiminnassa. Mitä mieltä ootte, teenkö noi cat eye -rajaukset myös ihan wanhojen meikkiin?

Ens kerralla toivottavasti ollaan wanhojen päivän postauksen parissa, mutta sitä ennen hyvää viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!