2017/02/21

WHAT'S IN MY SCHOOLBAG?

Heips! Satuin tossa yks päivä olemaan kotona jo kahdentoista jälkeen ja mikä parasta, siihen aikaan on vielä valoisaa! Päädyin siis kuvaamaan, mitä mun koululaukku yleensä sisältää, ja nyt aattelin näyttää teillekkin.


Mun koululaukkuna toimii siis tälläinen perusmusta laukku kultaisilla yksityiskohdilla. Ostin tän H&M:ltä jokin aika sitten, ja oon ollu kyllä tyytyväinen. Laukku näyttää livenä omaan silmään pieneltä, mutta se on silti yllättävän tilava. 


Yllättävää varmaan, että kun koululaukusta puhutaan, niin sieltä löytyy kaikki tarvittavat koulujutut. Eli kirjat, vihot, kansiot, penaali jne.


Yhä useemmin ja useemmin mun laukusta löytyy myös tietokone. Yo-kokeet sähköistyy, vanhan OPS:in kurssikirjojakin on jo sähkösenä ja opettajat siirtyy yhä enemmän siirtämään tehtäviä Peda.nettiin, joten tietokone on melko pakollinen nykyään. Ja yleensä mun kone on vielä tollasen Miraclen tietokone"laukun" sisässä.


Lisäksi mun matkassa on yleensä aina myös vesipullo, jos sattuu jano yllättämään. Myös lompakko, kuulokkeet ja bussikortti kuuluu vakiovarustukseen. Mukana on avaimetkin, mutta ne nyt unohtu tästä kuvasta!

Olisiko teillä ideoita, mistä tulevaisuudessa haluaisitte mun postaavan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!