2017/03/07

CLOTHING INSPIRATION

Heips kaikki! Mä en yleensä hirveesti kirjoittele pukeutumisesta, kauneudesta tms tänne, vaikka ne mua tietyllä tasolla kiinnostaakin. Viikonloppuna vietin kuitenkin useamman tunnin Pinterestin parissa ja kasasin teille pari kollaasia siitä, millaset jutut mua inspiroi pukeutumisen suhteen just nyt. Oon varmaan joskus maininnu, että tykkään katsella muiden pukeutumista kaduilla ja inspiroitua siitä, niin tänä talvena on mun mielestä ollu liikkeellä paljon kivoja trendejä pukeutumisen suhteen. Tässä teille nyt sit muutama esimerkki, mihin oon tänä talvena tykästyny:


 OVERSIZE NEULEET 
Oon ite suhteellisen rento pukeutuja, joten nää oversize neuleet ja paidat on mun mielestä tosi jees. Helppo ja kivan yksinkertainen yhdistelmä esimerkiksi farkkujen kanssa. Mulla on itellä aika vähän näitä yli-isoja neuleita suhteutettuna siihen miten paljon tykkään näistä. Noilla käärityillä hihoilla ja esimerkiksi kellolla tai näyttävämmällä rannekorulla saa kivan yksityiskohdan tälläiseen asuun.


 RUUDULLISET HUIVIT 
Ruudulliset huivit on tänä talvena iskeny muhun ihan kympillä. Kun pukeudutaan yksinkertasiin väreihin, niin ruutukuvio huivissa tuo mun silmään kivan väripilkun asuun. Multa itseltäni tälläinen vielä puuttuu, mutta oon salaa kaupoissa pyöriessä kattellu, jos vaikka sattuis tulemaan joku kiva yksilö vastaan, jonka vois sitten kassan kautta kotiuttaa.


 KOROLLISET NILKKURIT 
En oo ite oikein koskaan välittäny korkokengistä, enkä varsinkaan arkikäytössä, mutta tää trendi on jotenkin muuttanu mun mielipidettä. Omaan silmään varsinkin nää yksinkertasemmat nilkkurit on sopivan rennot arkikäyttöön. Voisin itekkin kuvitella pitäväni tälläisiä ja varmaan sen takia tän sorttiset kengät onkin ruvennu himottamaan kevään lähestyessä...

Millasiin juttuihin te ootte tykästyny viime aikoina pukeutumisen saralla?


Kuvat Pinterest

2 kommenttia:

  1. Ylisuuret neuleet ja korolliset nilkkurit on kyl superkivoja ♡

    jasmintuomi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla, etten oo yksin näitten mieltymysten kanssa! :)

      Poista

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!