2016/11/05

3 THINGS

Heissan ja terveiset isoskoulutusleiriltä! Aattelin nyt tulla julkaisemaan tälläsen jonkin verran blogeissa näkyneen 3 things -postauksen. T'ätä oli hauska ja mielenkiintoinen toteuttaa. Pääsi itsekkin jopa hieman tosissaan pohtimaan asioita. Mutta katsotaan nyt, mitä mä sain vastattua!

3 asiaa, joista pidän...
- Rauhalliset aamut
- Luistelu
- Nukkuminen

3 asiaa, joista en pidä...
- Odottelu
- Veri
- Rannekorut

3 asiaa, joita tein viikonloppuna... (puhun nyt viime viikonlopusta!)
- katsoin Carrien päiväkirjoja :D
- Kirjoitin enkun aineen
- Join kahvia ja fiilistelin hyvää musiikkia


3 asiaa, jotka osaan...
- Yleensä pitää kiinni sovituista aikatauluista
- Sotkea. Uskokaa tai älkää, niin tässä mä oon superhyvä!:D
- Tulla toimeen eläinten kanssa

3 asiaa, joita en osaa...
- Suunnistaa
- Pitää aktiivisesti yhteyttä kauempana asuviin kavereihin
- Pysyä erossa kännykästä, esim. kokeisiin lukiessa:D (höpöhöpö, mä mikään puhelinaddikti oo)

3 asiaa, jotka haluaisin osata...
- Soittaa jotakin (piano tai kitara vois olla cool!)
- Nyrkkeillä
- Puhua ruotsia ja enkkua mahollisimman hyvin

3 asiaa, jotka minun pitäisi tehdä...
- Lukea viimesiin koeviikon kokeisiin
- Imuroida mun huone...
- Käydä tallilla moikkaamassa kavereita ja rapsuttelemassa hevosia (!!)

3 asiaa, joita stressaan...
- Esitelmien yms. pitäminen
- Epäselvät tilanteet ihmissuhteissa
- Tiukat aikataulut


3 asiaa, jotka saavat minut rentoutumaan...
- Hevosten hoitaminen & rapsuttelu
- Ajan viettäminen poikaystävän kanssa
- Lenkillä käyminen

3 asiaa, joista puhun usein...
- Koulu
- Ihmissuhteet:D
- "Mua väsyttää" tai "Haluaisin vaan nukkumaan" :D

3 asiaa, jotka puen mielelläni päälle...
- Hupparit
- Villasukat
- Jumpsuit löhöilypäivinä

3 asiaa, joita en pue päälleni...
- Emoji-kuvioiset vaatteet
- Turkikset
- Chockerit

3 asiaa, jotka haluaisin hankkia...
- Uusi kulmakynä
- Mustat farkut (koska mun edelliset meni rikki:( )
- Uusi lompakko

3 asiaa, joita pelkään...
- Käärmeet, hämähäkit ymsyms
- Ahtaat ja korkeat paikat
- Iltaisin/öisin yksin pimeässä liikkuminen

3 asiaa, joita toivon tapahtuvan lähitulevaisuudessa...
- Selviytyisin suhteellisen hyvin koeviikosta
- Saisin lisää motivaatiota valokuvaamiseen, koska se on taas vähän jäänyt...
- Mun tilaamat jutut saapuis mahollisimman pian!


Jos ootte tehny tän "haasteen" niin millasia vastauksia saitte? Linkkailkaa mulle vaikka tohon alas, olis kiva käyä lueskelemassa niitä!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!