2015/11/13

HAPPY THOUGHTS ON FRIDAY 13TH

"Oon tosi onnellinen, koska oon pitkästä aikaa pitäny yhteyttä sellasiin kavereihin, joiden kanssa ei tuu kovin usein juteltua. On ollu tosi kiva pelkästään ees viestitellä sellasten ihmisten kanssa!"


"Oon totaalisen rakastunu Nickelbackiin! Mulla oli joskus pari vuotta sitten vaihe jolloin kuuntelin tosi usein kyseistä bändiä, mutta nyt tää rakkaus on syttyny uudestaan, erityisen vahvasti joidenkin vanhempien biisien kohdalla."

"Ilokseks mut on tehny tällä viikolla se, miten oon voinu ja osannu auttaa mun ala-asteikäistä pikkuveljeä läksyissä."


"Oon pitkästä aikaa saanu oikeesti kunnolla järjestettyä aikaa myös koirille. Oon varmaan viimeks kesällä kunnolla treenannu mitään temppuja tai tottelevaisuusjuttuja Onnin ja Fionan kanssa, mutta tällä viikolla oon saanu revittyä ylimäärästä aikaa niihinkin. Muistanu taas, että kuin taitavia mun rakkaat oikeesti onkaan.♥"

"Pikkuhiljaa oon myös alkanu ideoimaan blogin parissa, mm. uuden bannerin suhteen. Vielä kun joku päivä saisi aikaseks toteutella näitä visioita.."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

★ Nikon D3100, Nikkor AF-S 18-55mm
★ Minut tavoittaa myös sähköpostilla: jennnuin@gmail.com
★ Tarkastan jokaisen kommentin ennen julkaisua, joten älä turhaan lähetä kommenttiasi kahdesti!

KIITOS KOMMENTISTA!